23 March 2014

InstaShop!

Assalamualaikum w.b.t.

Apa khabar penduduk bumi sekalian ? Bagaimana dengan iman anda? Semakin menaik atau semakin menurun ? Masya Allah alhamdulillah nikmat iman islam Allahuakbar, saya bersyukur kerana masih lagi diberi peluang untuk menulis pada hari ini. Sebenarnya saya sedang menghitung hari untuk pulang ke rumah sempena sem break. So, saja curi masa sekejap untuk mencoret corat di blog tercinta ini.

Baiklah, berkenaan dengan tajuk harini. Actually, nak make it short. Saya ada bukak perniagaan kecil just to gain some side income. Walaupun tak banyak but alhamdulillah dapat dijadikan bekalan dan disimpan buat masa depan :) So, basically tengok la dlu gambar kat bawah ni ek.


Okay, so seperti gambar kat atas ni. Ni lah instashop saya @ikhlas4u . Jangan lupa search tau bila bukak instagram awak awak sekalian ^^ Bila dah search and jumpa, jangan lupa follow pulak ek and cuci2 mata dengan barang2 yang kami jual. Jika berminat jangan malu jangan segan, boleh segera hubungi nombor yang tertera dalam gambar/bio.

Basically benda yang kami jual ni simple and sesuai sangat2 untuk muslimah2 diluar sana yang gemarkan penampilan ringkas dan menutup aurat. Kami menjual handsocks berbagai corak dan warna, dress berbagai corak dan warna, thumbdrive cute 4GB dan berbagai lagi. Setiap benda baru akan diupdate in shaa Allah dua minggu sekali. Mengambil masa yang agak lama kerana kami masih belajar dan terikat dengan jadual kuliah assignment dan sebagainya. Tapi jangan risau, in shaa Allah segala urusan bisnes akan kami uruskan secepat mungkin demi kepuasan hati pelanggan yang dirahmati Allah sekalian. Setakat ni alhamdulillah pembeli amat berpuas hati dengan barang & perkhidmatan kami.

Jika tak sesuai/mahu beli untuk diri sendiri, boleh juga beli untuk dijadikan hadiah kepada ibu/bapa, suami/isteri, rakan-rakan dan sebagainya. In shaa Allah harga yang kami tetapkan amatlah berpatutan, students pun mampu beli setakat ni :)


So, gambar atas ni pulak ialah percentage for topup agent. Jika anda berminat untuk menjadi agent topup under saya amatlah dialu-alukan.
Bolehlah jana pendapatan sampingan, tak susah pun kerjanya sebab anda tak perlu mencari orang tapi orang yang akan mencari anda. In shaa Allah untuk permulaan mungkin tak banyak tapi jika anda berusaha berusaha dan berusaha in shaa Allah pulangannya nanti akan setanding dengan usaha yang anda lakukan.

So, basically kami menawarkan dua pakej. Pakej pertama anda perlu membayar sebanyak RM50 sebagai yuran pendaftaran seumur hidup dan disertakan RM20 untuk jual topup didalamnya. Pakej kedua anda perlu membayar sebanyak RM100 sebagai yuran pendaftaran seumur hidup dan disertakan RM50 untuk modal jual topup didalamnya. Jadi, selepas mendaftar anda boleh terus menjual topup kepada sahabat, jiran, abang, kakak dan ramai lagi. 

So, setakat ni itu sahaja yang saya ingin nyatakan disini. Hehe berminat boleh whatsapp/wechat/message (strictly no call) 0142452459 . Thanks for reading and Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment