18 March 2013

Susah hati ! Takut ! Gementar !

Hoyeahhh ! I can't sleep right now ! Why ? Because I keep thinking about what will happen tomorrow and it makes me doesn't felt asleep at all -_-

Susah hati ! Takut ! Gementar !
Macam2 perasaan . Adoii , orang cakap itu kan perasaan je . Chill lah apsal aku nak take it serious ni . Huwaaaa :( Tapi kan kalau aku tidur aku kena tidur selama 8 jam . Dan sekarang mana cukup 8 jam kalau aku tidur pun . Huwaaaa :( What happened to me ? Aiyakkk ! Dah buat macam2 ni but the feel x hilang jugak . Nampaknya jadi burung hantu la aku malam ni . Ya Allah , perasaan apakah ini ? Aku asyik mimpikan perkara yang sama . Aku takut . Aku baru berusia 17 tahun dan not ready for all this yet ! Huwaaaaaa :'(

Youtube ! Facebook ! Instagram !
And lastly blog . Aku kena lakukan sesuatu sementara menanti siang . Okay , this gonna make me look crazy >< Apa salahnya sekali sekala jadi burung panda di siang hari . Nak pakai RayBan la esok . HAHA :3

Tapi yang pastinya aku merasa sedih untuk meninggalkan tempat kerja aku sekarang ni . Yeah ! I'm going to resign . Yeay ^^ HAHA >< Sedih kerana aku dah anggap teman sekerja aka kakak2 & abang2 tu macam family aku sendiri memandangkan my true siblings pun jauh dari sisi kan *chewahh , ayat* Seriously masa nak cakap pasal nak berhenti kerja pun fikir banyak kali (Is it the right time? Is it the right time?) Sebab lagi lambat aku cakap lagi resah hati ni kan . And bila dah cakap rasa lega sangat . Rasa macam ada beban yang dah terlepas dari bahu ni . Hoho . Aku bukan nak menyusahkan sesiapa dan kalau aku tahu akan ada perasaan sedih cenggini aku pun taknak kerja situ awal2 dulu . Huahua . Then , before I leave , I need to settle few things that I must do as it is my responsibilities . So , I tried to finish it tonight but unfortunately Microsoft Word in this PC was not responding and it makes me felt so annoyed :3 Macam tak bagi aku resign je ? Hoho . But I have to lah sebab aku kena selesaikan perkara lain such as my license , cooking class , other shortcourse and etc . Sementara ada masa ni baik settlekan satu2 before dah sibuk nanti satu pun x jalan kan . Aku harap bos aku akan faham situasi aku ni . Lagipun aku dah cakap awal2 dulu aku memang takkan lama kerja situ jadi diorang kenalah faham kan .

Jangan sedih ! Jangan sedih !
Itulah kata2 pujukan dari Abang Mamat . HAHA >< Dia cakap cenggitu lagilah rasa nak meleleh je airmata ni >< Then , aku kan heroin yang gagah . HAHA . Berjaya la tahan kan :D




Okay , itu je kott coretan pada malam ni . Nak teruskan projek lain pulak . Huahua . So , thanks for reading this simple post . If you don't mind , kindly pray for me and my friends of Madrasah Idrisiah for our coming result on this Thursday ---> 21st March 2013 . Hope we get the best result ever and make our family proud of us . InsyaAllah Amin :) That's all for now . Thanks . Much love , XOXO

No comments:

Post a Comment