02 June 2012

Lepaking,Shopping,Crying ;)


wahwah , happy takk muka kami kat atas ni ? happy kankan ;) Mestilahh happy coz nak kuar gi Mydin Jelapang . Kami ni walaupun dah pergi merata Mydin pun tetap rasa cm excited takk tau kenapa , genetik mmg cmtu kowt , miahahaha .

Tujuan utamanya nak gi beli barang dapur je pun tapi overexcited.HAHA.Tambah2 bila diberi Olympus Pen MiniLite mmg bertambah over la kami ;) So,first2 nak kena testing sebab bgwan cari tmpat on flash x jumpa.Tekan mcm2 smpai telefon tuan punya kamera kat rumah semata-mata tny nk cmne bagai last2 tarik flash tu keatas je.Wakaka,mmg takk tahan.So,bila dah jumpa mmg mcm kat atas ni la kami.Macam2 gaya dipergayakan *ayattaktahan* Actually kami jarang keluar mlm2 , ke Ipoh pulak tu tapi disebabkan abah un da balik for good so kami un kenalahh memenuhkan dapur dirumah mcm biasa.Then,lepas Maghrib kami un memulakan Jejak Mydin seramai 2Teruna1Dara ;)

Around 8.40 pm kowt smpai la Mydin *abangakupunyadrift* HAHA.Bangyon pun mencari parking yang telah disediakan utk kami *OMG,perasan* , pusing2 kat dalam dah penuh then haruslah park kat luar je . It's ok larh bak kata bangyon "Chill lah bro,exercise sikit" miahaha , exercise apa dekat tu ja . Sebelum masuk Mydin bangyon ajak snap2 aku un apalagi nak la menyemak selit sikit2 , HAHA .


*sayasedarmukaitusemakintembam*
saya batch 96 and bangyon batch 86 , we were differ of 10 years ;)
*OhMyEnglish,quitebroken*

Then,masuk la Mydin shopping barang2 yang diorder,diperlukan oleh kami sekeluarga.Huahua,bangyon dan bangwan dah nak balik esok,hmmm,x puasnya cuti ngan depa.Kay,kena sedar semua org semakin membesar dan akan membawa haluan masing2,masa pun semakin suntuk.Kena pandai sesuaikan diri yea , aku pun nanti macam tu jugak kan ;)

Masa kat 2nd floor aku hampir tersesat,bukan apa Mydin tukan luas then takk jumpa bangwan dan bangyon.Wakaka~aku just nak ronda2 je kat lady's part uh takk sangka lak sampai hilang jejak depa.Huahua,mujur la ada handphone disisi so,calling2 ar.Bangyon lak kata cmnie "Naseb baek jumpa,lau dak tadi kami nak pi buat announcement dah kat kaunter C uh , ehem ehem , siapa2 yang terjumpa kanak2 berusia 6 tahun sila tuntut segera" Amboi2 , nadia already 16 okay , bukan 6 tahun dah.Nak perli ke apa ? Aku nampak shawl tapi entah la aku pun bukan pakai sgt dah shawl ni waktu tertentu je tupun kalau rajin nak melilit kalau takk memang terperuk je la dalam almari uh.So,lastly tak beli pun.I do prefer Bawal ;)

Habis shopping2,nak balik dah,penat un penat.Huahua,kat bawah Mydin uh ada plak geng India ngah karok pastu ada pulak budak perempuan Melayu join dance skali atas stage.Aku hanya mampu menggelengkan kepala je,miahaha~Takkan nak bantah pulak kan,tu keje takk siuman namanya . Dalam kul 11 kowt kami get ready nak balik , sebelum tu snap lagi.HAHA,kami takkan duduk diam kalau ada kamera ditangan.





*onthephonewithsister* ehem , I don't know whose that car >_<

Sesampai di rumah aku menangis,sebabnya biarlah aku dan Allah sahaja yang mengetahui,tidak manis utk diceritakan pun , sekarang ni mata pun rasa pedih sebab overnangis , huahua.Chill lahh kan,be strong :)
Sekian sahaja dari nadia,terimakasih buat yang sudi membaca.

Bangun pagi gosok gigi,
Jangan lupa datang lagi ;)

No comments:

Post a Comment