28 May 2012

Status Update and Cinta Kita


erm,apsal tajuk cm sedih sgt nie ? HAHA . nothing pown just nak umumkan bahawa I'm SINGLE! The date is 28052012 , aku akan ingat tarikh nie maybe sebab tarikh ni telah mengubah hidup aku.Wah,takkdelah mengubah apa pun just berubah bila orang yang amat kita sayang bukan milik kita lagi.Aku bukan seorang yang frust teramat kalau putus cinta tapi entah , dengan dia ni aku rasa cm lain.Apabila jadi macam ni,aku rasa serik sgtsgt dan mungkin aku akan berserah pada jodoh Allah.Aku tidak berani untuk memilih sendiri kerana mungkin pilihanku itu akan menjadi salah.Jadi,aku meminta abah untuk memilihnya buat aku.Aku redha apa sahaja.Lagipun aku baru 16 tahun dan bakal menduduki SPM tahun nie.Aku tak boleh main2,tak perlu bercintan-cintun bagai,aku hanya perlu fokus pada pelajaran demi masa depan aku sendiri.Aku sedih sgt sebab mak tak sempat untuk melihat aku ambil SPM,masuk U.Arghhh,very frustrated!

Nadia!Wake up!Look forward,don't ever step back.Left the past,let it be your pastime,don't you ever repeat it okay :))

So,kalau korang perasan la kan(bajet ada org yang dok usha blog kau nadia >_<)lagu blog nie dah bertukar ! Meh nadia share lirik dia , boleh kita nyanyi sama2 ;)

Inilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu

Ini cintaku apa adanya
Yang ingin selalu disampingmu
Ku tahu semua tiada yang sempurna
Di bawah kolong langit ini

Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini

Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata-kata perpisahan

Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yang telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

#You know what ? I'm totally happy right now because I'm already achieved my FREEDOM ! HAHA >_<

No comments:

Post a Comment