05 May 2012

First meet with Addriana Humaira


Bismillahhirrahmanirrahim

ehem ehem , takk ada apa pun nak tulis kat sini . just nak upload gambar ngan anak saudara baru , lahir tahun lepas tapi baru tahun ni dapat jumpa . hehe , nak wat cmne , aku un dah lama takk turun kedah . so , meet her , ehem yang besar tu aku lahh , yang kecik kenod tu ha , nama dia Addriana Humaira binti Ahmad Tarmizi , anak keempat dari empat adik beradik . Ahmad Tarmizi tu abang aku .Aku nak panggil dia Nana lahh , hehe , sweet lahh nickname tu . Adusss , abaikan muka aku yang tembam tu ye kengkawan , dok umah ni terlebih foodserve . Back to the main story , Nana ni first meet aku jumpa dia , Ya Rabbi , seriously takk hado langsung iras-iras muka abang kakak dia yang lain . Lain sgtsgt , nak kata muka abang aku pun tak , muka mak dia lagi la tak . Takk tau la muka sape , tapi yang aku suka sgtsgt ialah Nana ni kuat senyum , apa-apa je org buat dia , usik dia , dukung dia bagai , she's always smile . Aku rasa mcm bahagia giler tengok dia senyum tambah-tambah Nana ni ada pulak dimples yang sangat dalam . OMG !

Okey , kesimpulannya Nana sgt comel , moga menjadi anak yang solehah serta hamba yang taat dan patuh pada perintah Allah , Amin . Now , counting days for kak tam's delivery . Can't wait to see the cute coming baby :))


Anak-anak saudara yang bermacam keletah dan sungguh comel . Alhamdulillah , they've brighten my days :))

Ehem ehem , insyaAllah minggu depan which is on 13 May 2012 , ad Ihtifal Madid and alhamdulillah aku salah seorang daripada penerima hadiah pada hari tu . Herm , hadiah biasa je , bukannya pelajar cemerlang sangat pun >_<

Lastly , please pray for my best in this coming midyear test . Hope that i can face it strongly and get the best results , Amin ~

No comments:

Post a Comment